23 september 2006


Hej pa er

I gar sa var det match igen har pa on, vi forlorade igen men fasiken vad kul det ar men just nu kanns det skont att det inte kommer vara ngn fotboll pa ett tag.

Glomde ju bort att skriva att forra tisdagen nar vi var ute pa cocktail partyt sa kommer det fram en tjej och ropar Sofia vad kul att se dig igen ehhhh det ar ju inte sa mng man kanner som kommer hit ut och det var knappt jag kande igen henne men hon 'Raffaella' och jag jobbade ihop for 4 ar sen pa Evason i Phuket Thailand och nu var hon har pa smekmanad (sa kul for henne daaaaa)sjalv var det ju kul att man fortfarande jobbade pa samma kedja men det skulle ju oxa vara kul att fa vara kund och sarskilt pa sin smekmanad.

Nu har jag bara 6 dgr kvar sen drar jag till Male 2 natter och sen vidare till Soneva Gili. Tankte att jag skulle slappa 2 dgr och bara ata och kolla lite affarer i Male men icke sa nicke for imorgon borjar ramadan sa det kommer inte vara ngn mat serverad forran pa kvallen, vilken tajming for Sofia att aka o tro att hon skulle ga pa cafeer o fa dricka gott kaffe o ata.

Annars rullar allt pa som vanligt, lite fler regler har kommit upp sa alla borjar tappa humoret lite och inom 1 manad sa ar det 3 tjejer som ska sluta jobba har shit sa nu ar det lite panik med att fa hit folk fort + ngn spa manager har jag inte sett till an.

Det ar ganska kul att fa leka chef ett tag for man inser ju sa mkt mer formaner man far som tex nu kan jag ga o handla en massa varor for en summa pengar varje manad och inne i den "butiken" finns det en massa godis o dricka och jag far tom kopa ol o vin, jag har annu bara kopt 3 cola burkar o 3 flaskor med soda vatten sa jag far nog skynda pa o shoppa mer innan en ny chef kommer. Det andra roliga ar att jag far ga o ata pa gast restaurangerna sa haromdagen sa at jag fin middag med vin till maten och en jattetrevlig kille till sallskap sa jag latsades att jag var gast pa smekmanad (for er info sa sa jag inte detta till honom hihih).

Sen har jag varit "modell" for franska tv kanalen 5. jag har akt ut till oar och suttit och druckit vin med min "partner". skit kul att fa lamna on och se ngt annat sa nu far ni kolla pa kanal 5 i januari sa far ni kanske se mig i ngn sekund, det brukar val bli sa nar dem har klippt bort 95%.

hej sa lange

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida