18 mars 2008

Njut

Idag har jag tranat Hot Stone med ngr terapeuter sen var jag pa cocktail party kl. 19.00 och gjorde lite massage for gasterna (mest sprang jag runt och pratde med gasterna och serverade drinkar) partyt var nere pa stranden med utsikt over Phang na bay, sen sa at jag, Rickard (Spa manager for Hua Hin) och K. Nee (Spa Manager for Yao Noi) middags buffe i restaurangen och sa delade vi pa en flaska vin.

Vi konstaterda att livet var inte sa daligt:)

Vilket drom jobb jag har... ibland maste man stanna till o tanka efter, galler ju for alla.

Sa min uppmaning ar att njut for stunden, njut njut njut.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ok, Syrran! Vis som du är så ska jag försöka följa ditt råd!

Kram, kram...

02:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida