07 mars 2008

Ja da borjar vi om pa ny kula. Gjort om utseendet pa min blogg sa nu ar det bara att kora igang o borja blogga igen.

Sa vad har hant sen Vietnam i November. Har tillbringat mestadels i Hua Hin, firat nyar pa Samui, hunnit med 2v semester. 1v med Kastas pa Samui, 1v med Dilhara i Sri Lanka, varit i Phuket och tranat och just nu idag kom jag till Hideaway pa Yao Noi.

Var har senast i Oktober och bodde som nu i en jattefin stor pool villa. Forra gangen sa hade jag ju sallskap av Ru sa det gick lite lattare att sova pa natterna. Men denna gang ar jag sjalv, sa nu sitter jag har i sangen och bara onskar att jag ska bli sa trott att jag bara slocknar och att jag inte kommer att bli kissnodig inatt sa att jag maste ga upp ur sangen oppna upp dorren till badrummet som ligger mitt ute i det fria... ar bara livradd varje gang jag oppnar denna skjut dorr att cobrorna ska slingra sig in i mitt rum...... varfor ar man sa jakla radd...

Inte nog med det sa ar jag ledig i 2 dagar sa nu ska jag bara forsoka komma pa vad jag ska gora dessa 2 dagar pa denna lilla on som har 1 seven eleven som hojd punkt.

Kanske blir det att man tar moppen ner till piren och tar 1 longtail bat till Phuket och nattar i Patong, ska se om mina jobbar kompisar dar ar party sugna imorgon eller inte hmmmm annars blir det svart.

Sa efter min semester har jag da antligen fatt arslet ur att borja trana, det finns inga ursakter sa det var bara att satta igang o inhandla allt man behover, tranings dojjor, strumpor, t shirtar, sport bh ar, brallor... sa var det bara att satta igang och fy fasiken vad det ar skont att komma igang o gora ngt enda ar att jag ar super pigg pa kvallarna sa just idag nar jag sitter i denna villa och ar livradd sa vill jag minst sagt kanna mig pigg,,, vill ju bara sova... sa nu har jag sagt att jag tranar sa att alla vet sa nu maste jag ju fortsatta vare sig jag vill eller inte... men som sagt inga ursakter det finns ett gym pa varje resort som jag kommer till och det kostar nada sa satt igang o ror pa flasket...

Har kopt en ny kamera oxa:) ar det ngn som ar sa gullig o kan forklara for mig hur man lagger upp en massa kort (eftersom jag bara vet hur man lagger upp 4 kort pa varje blogg inlagg) vill ju ha som alla andra att man bara klicka har och se alla bilder... sa om ngn kan enkelt forklara det for mig sa skulle jag bli skit glad.

En jattebra sak har pa yao noi ar att det ar bra och gratis upp koppling.... sa nu finns det ju heller inga ursakter for att jag inte skulle kunna blogga varje eller i allafall var tredje dag eller hur?

Kram o puss

Aterkommer var jag kommer befinna mig i helgen

1 kommentarer:

Blogger Henke sa...

Baby, skönt att höra från dig!

Bilder lägger man bäst upp på Flickr. Det är gratis och världens bästa fotosida. Jag har alla mina bilder där. Du kan ladda upp via deras sajt, via ett program eller via mail. Enkelt va?

http://flickr.com/

19:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida