22 oktober 2007




Hej.




Ar nu i Phuket och ska jobba i 3 dgr.




Har ar ett kort fran restaurangen i Yao Noi dar vi at frukost, lunch och middag.... ljuvligt stalle...




Jag hade helt glomt bort att jag har en kompis i KL men som tur var sa paminde min egen pappa om det, sa nu ska vi traffas pa Mandag Robert hans fru och jag. Vad jag langtar jag har inte sett honom pa 1 1/2 ar och da rakade vi stota pa varandra pa en restaurang I Koh Samui. Vi jobbade ihop just har i Phuket for 4 ar sen. Satter in en bild fran Koh Samui.


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åhhh, vilken utsikt - där vill jag också äta frukost, lunch och middag...Jag skulle också säga "sitta där och drömma mig bort", men det är ju dit man drömmer sig till... Förresten, Pappa påminde om en kompis du glömt bort?!

Kram, kram

21:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida