12 oktober 2007

jihooo. Antligen Fredag och jag ar ledig hela helgen.
Imorgon ska jag och Ruwaida ta baten in till Phuket och shoppa loss i deras shopping centrum, sen ska vi nog ta ngn behandling pa ngt spa.

Jag har redan varit 3veckor har och bara 1v kvar sen aker jag till Phuket och jobbar 3 dgr sen aker jag till Hua Hin 2 dgr sen till Malaysia i 1v.....langtar.

Det ar sa himla mkt som hander dar hemma har jag insett. Pozzi med barn igen, kul. Zandra laste jag om att hon ska bli VD, grattis. Henke har kopt lagenhet med sin flickvan, kul o grattis :)

Na nu ska jag ga o ata middag.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det är så kul att få uppdateringar så ofta! Man är inte riktigt van :)
Shoppa loss rejält och relaxa ordentligt på Spa - det är du definitivt värd!!
Många kramar!!!!

20:08  
Blogger sugplopp sa...

Grymt!

På kvällsmarknaden i Phuket-stad käkar man bästa maten på hela Phuket. Eller djävligt bra i alla fall.

Ha det gott snyggo!

23:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida