20 juli 2007




Hej




Oj oj oj vad tiden rinner ivag. Har redan hunnit vara har i 1 manad men det kanns som 1v och ibland kanns det som man har varit har i 1 ar..........


Det regnar ngr timmar per dag annars sa ar det soligt sa man skulle ju hellre vara vid stranden an att sitta inne i ett konferens rum.




Vi har nu bara 1v kvar men eftersom det ar ganska mkt vi ska hinna med sa vill alla forlanga traningen med 1v till (for mig spelar det val ingen roll vad vi gor men jag kanner att jag vill ut o jobba nu och inte sitta har inne).




Nu har jag i allafall mitt eget lilla rum med en liten balkong och jag stortrivs i det rummet. Det ar 4 hundar som bor utanfor dar jag bor sa fatta att jag var skraj i borjan nar man skule ga hem pa kvallarna och dem sprang efter o skallde men nu ar dem sa snalla sa dem ror inte ett finger nar man gar forbi nu sa nu kanns det bra att ha dem eftersom de vaktar mitt omrade.


Sen har jag en katt som kommer o sitter pa min balkong och nu har jag haft besok i duschen 2 ggr av en groda. Fatta att man blev paff nar man star i duschen och dar sitter en groda, jag fattar inte hur den kom dit och visst ar det konstigt att samma groda (eller jag vet ju inte om det ar samma groda, men dem ser likadana ut) kommer tillbaka igen efter att jag har slangt ut den fran mitt rum. Kanske ar det min prins som forsoker att komma till mig.......



Vi jobbar varje dag fran morgon till kvall men vi har det riktigt lyxigt med god frukost , lunch o middag, harom kvallen sa at jag otroligt god sushi mumsfilibabba....

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hi, hi, hi...Nästa gång får du väl ta och pussa den så får vi se om det blir en prins eller ej - Men ta först och kolla en grod-bok och se till att den inte är giftig...(fast dom giftiga brukar ju vara väldigt färgstarka). Kramar

03:58  
Blogger hanna sa...

Skönt att din training närmar sig slutet tycker jag. Äntligen dags att ge sig ut och prova allt du lärt dig! Såg ditt mail idag, vi ska kolla upp hur det ser ut, men då satsar vi ialalfall på Thailand! :D

01:48  
Blogger Jo. sa...

Ååååååååååååååh älskling! Snart är du fri, och kan vara på egen hand, som proffs på det som ingen annan är! Coolt! Och ja, jag håller med syrran- pusa den!

23:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida