03 juli 2007

Heeeelp

Idag fick vi ga lite tidigare... sa runt 18.39 lamnade jag traningen och gick o kollade pa de 2 spa'n som tillhor evason resort & evason hideaway, det ar 35 som jobbar dar sa jag hann traffa ngr men jag kommer ju inte ihag deras namn an.

Sa traningen gar val framemot men det ar i snigelfart eftersom alla haller pa o pratar sa mkt sa hela planeringen ar helt ''forstord'' sa istallet for att vi gor allt som vi ska pa 10h sa hinner vi med halften sen far man sitta 4h pa kvallen istallet, man undrar vad man har gett sig in pa... o detta ar bara dag 2. Sen ar det ju inte battre av att jag haller typ inte med ngn sa himla mkt sa det ar val darfor man blir sa j...kla trott sa jag tror jag ska halla kaften from nu.

well well hoppas att ni har en bra dag dar hemma

2 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Att hålla käften passar inte dig Sofia. Glöm inte att dom anställde dig för att du är så sjukt bra på det du gör. Right? :)

15:17  
Anonymous Anonym sa...

Åh vad kul att du bloggar igen. Du ær så jækla modig Sofia som jobbar runt i værlden. Lycka till med allt, detta fixar du. Och håller med Hanna, de har anstællt dig før det du kan, stæll dig inte i ledet!

19:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida