02 juli 2007







hej pa er






Kom igar kvall till Hua Hin. Var en vecka i BKK dar jag bla annat tog en thai massage kurs, jag gick kursen med de 3 andra regional trainers. Efter en valdigt intensiv vecka i BKK sa akte vi 4 + Angela varan training manager till Hua Hin. Fyfasiken vad det har varit en lang dag i dag har inte ens hunnit se stallet eller traffa ngn i Spa't. Borjade traningen 9.00 och var inte klara forran 20.30 forst da gick vi o hade middag.






Shit nu ar jag helt slut i huvudet och vi har laxa tills imorgon, ga igenom den nya menyn o ge feedback, ga igenom vara G&O och ge feedback sen lyssna pa 1h presentation fran ngt pa natet, nar fasiken ska jag kunna sova och jag undrar hur denna manad ska ga.......






Nu ska jag vara har i Hua Hin i 4v och fa traning infor mitt nya jobb...






Alla som har skype kan val lagga till mig, sofiahedman1









Na nu ska jag val borja med allt detta....






Det som ar kul ar att vi har 1h data lektion varje dag och det ar ju skitbra for mig som ar sa dalig just pa datorer, vi ska fa lara oss att designa bra presentationer, bra va...






BKK var sig likt med en massa manniskor och avgaser.






De andra 3 tjejerna ar fran Syd Afrika, Mauritzius och Japan.






Kommer vara busy busy men ska forsoka att battra mig pa att blogga ok.....






Saknar er alla dar hemma saaaaaa mkt.












2 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Shit pommes Sofia, det kommer att bli en tvättäkta buisnesswoman av dig. Nästa gång du besöker oss här hemma lär det bli i en liten dräkt med laptopen i väska på axeln. Right? :D

Tänker massor på dig! Kram!

14:17  
Blogger Henke sa...

Gött mos!

Kul att du är på plats och kul att du bloggar igen :)

14:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida