05 juli 2007


Hej


Ahhh nu ar det Torsdag och nastan hela veckan har gatt, puuuh...

Nu borjar det sakta ner lite jag sager bara lite och sa sager jag peppar peppar ta i tra for man vet ju aldrig vad som hander...


Nu har jag i allafall haft en av mina presentationer och den gick bra sa nu kanns ju allt sa mkt battre forstas. Jag ska ha en ny presentation idag oxa men nu kanns det bara som det kommer att vara kul, sen saklart sa ar det ju inte sa nervost nar det bara ar 5 som lyssnar.

Jag har fortfarande lang vag kvar att fa en proffsig powerpoint presentation men jag haller pa o lar mig lite varje kvall, sadar kul eftersom data har ju inte direkt varit mitt stora favorit amne men men man lar sig ngt nytt varje dagg


Satter in ett kort pa dem sa ni kan se.


Nu ska jag soka upp fler kompisar som har skype sa har ni skype sa ge mig garna eran adress.




1 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Inget bredband hemma än Sofia, men såfort det är fixat så addar jag dig på Skype. Okej? :D

19:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida