09 oktober 2007











Hej








Sa nu har antligen min jobbar kompis kommit. Vi hade traning tillsammans i Hua Hin i Juli manad sa det var ett tag sen vi sags. Hon har varit hemma i Syd Afrika hela tiden sen den traningen och jag fattar knappt att tiden har runnit pa och att jag ar nu inne pa mitt tredje stalle for traning.








EYH ar ett jattefint litet stalle men an sa lange ar bara 30 villor klara utav 56 st och spa't ar inte klart forran 1st november men det kommer nog bli lite mer fordrojt tror jag.








Jag har nu flyttat runt pa 5 olika stallen pa 2v men jag ska inte klaga for jag har fatt bott flott 3 ggr i gast villa och nu har vi checkat in i samma villa men det ar 2 villor i en kan man saga.








maste bara visa ngr bilder pa hur jag bor, kan knappt fatta det sjalv...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jaaaah - Kort!! Vad kul! Ser Jätteflott ut - hade du tid att bada lite i poolen? Hoppas det. Miss you!
Kramar

02:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida