14 oktober 2007

Skona Sondag.

Idag gick jag upp kl. 10.30, tog en dusch sen gick vi till spa't dar min alsklings terapeut K. Tiem (skit sot charmig kille) gav mig en 90 min massage... jag var i himlen, har ju inte haft ngn riktig bra spa behandlinbg pa hur lange som helst och anda sa star man hela dagarna och tranar en massa olika behandlingar.

Efter behandlingen sa gick Ru och jag och kakde brunch pa restaurangen sen gick vi dock hem och borjade jobba.

Det har varit en helt underbar helg och det ar sa kul att det ar ngn har som man kan umgas med.

Nu ar det bara 5 dgr kvar att jobba har i Yao Noi.

Hoppas att sista veckan gar bra, hur mkt som helst att gora med alla protokolls och manualer. Kanns som det ar alltid ngt nytt som kommer in som man har glomt, vad jag langtar tills jag har det mesta under kontroll... alskar ju att ha ordning o reda.

Imorgon sa landar min nya chef i BKK, en riktig goding har jag hort...

Ska till KL om 2v, vet att ngr av er har varit dar och kan kanske tipsa om bra shopping center mm. Maste ju ha lite nya klader mm om man far chansen att se sin chef inom snar framtid :)

2 kommentarer:

Blogger hanna sa...

ÅH vad glad jag blir när du bloggar så här mycket darling! :D
Och vad glad jag blir att du mår så bra och gör sköna grejor! :D

Jag borde ha lite shopping-tips från KL, men hjärnan står stilla just nu. Återkommer! :D

16:50  
Anonymous Anonym sa...

Hej, hej - Håller med Hanna: Skönt att du mår bra, har fått lång massage och inte behöver vara ensam hela dagarna...
En goding till chef...hmmm, men du är ju alltid snygg, so no worries...

20:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida