13 oktober 2007

Ar nu hemma i villan efter en lang dag i Phuket.

Vi tog moppen i morse 8.30 till bryggan dar det fanns en liten bat som tog ca 10 personer over till Phuket. Val framme i Phuket sa hamntade K.Nan upp mig och Ruwaid (K.Nan kanner jag sen jag jobbadei Phuket for 5 ar sedan) hon korde oss till en kille som heter Bobby som har en en fabrik som gor spa produkter. Jag kunde ha varit dar hur lange som helst, han var en trevlig amerikan som pratade pa som bara den. Han gor helt otroliga produkter och jag kunde bestalla fran honom vad jag ville ha for ingredienser. Ska dit nasta vecka och saga vad jag vill ha.

Sen akte vi darifran till Central shopping center och det forsta vi gjorde var att kaka frukost pa ngt Italiens restaurang som hade sa gott kaffe, lavazza kaffe hade dem dar (man ar inte bortskamd med gott kaffe nar man ar i Thailand direkt.

Vi var dar till 4 pa eftermiddagen och anda hann jag inte gora allt jag ville. Hann kopa ett par brallor, ta en pedikyr och ogonbrynsfargning sen kopte jag en massa parmar som jag ska fixa iordning till alla terapeuter mm. Sen var det bara att ta baten over till Yao Noi igen och denna kvallen stannade vi till vid en jattemysig restaurang som jag har varit till ngr ggr och kakade middag och nu kom vi precis hem. Vantar pa att Ruwaida ska komma hem till mig eftersom det visade sig att hon oxa var skit radd att sova sjalv i denna 2 rums villan, vad bra for mig for nu sover hon i mitt ''vardagsrum'' och vi kan soiva hur bra som helst nu.

Nar vi hade pedikyr sa satt vi brevid en amerikansk kille som hade oppnat upp ngn delivery firma dar de levererar mat till folk som kommer pa semester och som hyr lagenheter har i Phuket, sa han sag till att dem hade all mat mm fardigt hemma i koket sa de bara kunde relaxa. Han firma verkade ga hur bra som helt, roligt nar man stoter pa all dessa olika manniskor och man blir pamind om att det finns ju hur mkt som helst att gora hmmmmmmm..... skulle oxa vilja ha en firma som drog in 1 us mille per ar, ja bra att veta att sant finns.. och kul att det gar bra for vissa.

Ja det var allt for idag.

Sov sa gott

Kram kram

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilken lyx! Kort och flera blogg på bara en vecka - I like it!!
En annan skulle ju bara hunnit med 1/3 av vad du gjorde på en dag...
Skönt att du inte behöver sova ensam i villan.
Kram, kram

03:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida