16 oktober 2007

Hej.

Jag ar ju som sagt bortskamd for tillfallet med internet uppkopling dygnet runt sa jag kanner att jag maste blogga sa mkt jag kan fast jag egentligen har jag inte ngt att komma med idag.

Hmmmm de senaste 2 dagarna har vi tranat Sensory Spa Journey, darniiii... det ar en otrolig behandling eller rattare sagt en otrolig upplevelse. 2 terapeuter som samtidigt ger en full aroma massage, ansikts behandling, fot mask med mint lotion att massera med, hel kropps scrub, decolletage, ansikts och scalp massage.
Maste saga att terapeuterna har ar helt otroliga men visst ibland maste man saga till att de far knipa kaft, de kan prata konstant och latt for mig att saga till folk att prata mindre nar Sofia Hedman star och pratar hela dagarna hihiiiii:)

Sa imorgon ska vi ta och lara dem hur man gor hot stone behandling.

Det som ar roligt ar att jag har val lart mig 20-30 nya behandlingar bara pa 3 manader eftersom spa managern sager att dem vill att man ska trana i vissa behandlingar och da ar det bara att satta igang och lara sig dem, sen ar det ju alltid lattare att saga till hur andra ska gora an att gora det sjalv... I love my job

Ja det ar val det enda som har skett de senaste 2 dagarna. Just nu ar vi sa trotta pa mornarna att vi orkar inte kaka frukost langre... bara 3 dagar kvar att jobba pa detta spa.

Pa fredag ska vi ha avskeds middag dar vi ska ge ut certifikat och alla parmar med alla behandlingar, standards mm som jag har printat ut sa jag ar helt yr i huvudet av alla papper. Ska saga att protocoll ar ju inte klara direkt for alla behandlingar sa det galler att skriva fort som fasiken till nasta dag.


Ok slut tjafsat fran min sida.

Gonatt pa er

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Wow, när du får tid kan du ju ta och komma hit och öva några av de där 20-30 behandlingarna på lilla mig :)

Kram, kram

02:57  
Blogger hanna sa...

Åh. Jag älskar när du har fast uppkoppling. Vill höra om dina vardagsbekymmer. Dom skiljer sig så mycket från mina :)

Makaroner och köttbullar eller makaroner och falukorv? :D

Vilket var ditt största dilemma idag?

20:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida