23 oktober 2007
















Hej





Igar sa fick jag ett mail fran en journalist som jag traffade pa Soneva Fushi i April. Hon och hennes man som ar fotograf gjorde ett reportage om Soneva Fushi. Anna som hon heter ar fran Sverige. Sa igar sa skickade hon alla dessa kort pa mig, sa snallt av henne.Det gor ju intea att man langtar tillbaka annu mera..... det ar sa otroligt fina kort (well jag ar ju pa varje kort :)










Vill bara saga att deras reportage ar i manadens (vet inte vilken manad Oct eller Nov) Allt om Brollops resor. Hon tog alla dessa kort pa mig och en intyervju eftersom hon ville kolla om ngn tidning var intresserad att kopa, tydligen har hon fragat Halsa men de tackade nej (skumt, ar inte jag en av de intressantaste att lasa om hmmmmmmmmmm, kop inte Halsa ngt mer sager jag bara till er:(








Jag ar med pa alla kort ni ser mig aven i bakgrunden gora energy massage pa en sandbank (jag start i bla uniform)..










3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jaaa, hoppas någon därhemma köper ALlt om Bröllop - och bojkotta Hälsa!! Jättefina kort! Älskar närbilden på dig och palm-bladet - Miss you baby! Kramar!!

08:21  
Blogger hanna sa...

Du lever ju paradisliv Sofia. Och jag tror jag har sagt det förr. Du är så sjukt snygg! Palmbladsbilden är så grym! Verkligen. Säg till din kompis att höra av sig till Expressens resbilaga. Ser UNDERBART ut!

19:24  
Anonymous Anonym sa...

Ruggigt snygga bilder på dig! Bridezilla forever som jag är tänker jag såklart köpa numret!

01:10  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida