08 mars 2008





Bilder fran Feb-08 nar jag var pa Destination Spa

Sa min plan att ga upp jatte jatte tidigt o ta en bat over till Phuket sket sig..... Jag somnade runt 2.30 efter att legat klarvaken och tyckt mig hora all mojliga slags djur utanfor eller som jag tyckte horas inne i mitt rum.

Sa gick up vid 9.30 och tankte att jag har gott om tid att ga och kaka frukost (de har oppet 7-11) men sa kom jag just pa att denna resort ar lite speciell for de har namligen dragit fram tiden 1h (detta ar att nar man bor pa dessa Hideaway sa ska man som gast inte tanka pa tid eller ngt annat som kan stressa an man har en egen butler som tar hand om allt) men jag kan saga att jag blev stressad nar jag kom pa det for da insag jag att frukosten skulle stanag om 30 min och det galler ju att se lite upp kladd ut..... ja jag hann fa i mig frukost och efter det sa bestamde jag att jag skiter i Phuket....
Har varit pa gymmet.....ska nu bada i poolen...sen byta min automatiska moppe till vanlig (billigare)... sen aka ut till seven eleven.... sen hoppas jag att jag kan somna tidigt....

sa ser min lordag ut...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej, hej - Hoppas du kom till poolen och kunde lata dig lite i solen! Nu hängde jag inte rktigt med - hur kommer det sig att det är mindre stressigt att ha frukosten sluta 1 time tidigare? Om jag är gäst vill jag hellre ha ytterligare en timma på mig... Låter bättre att ta det lugnt och inte stressa till Phuket bara för att det är lördag tycker jag...

Kramar!

16:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida