20 mars 2008

Sa nu har man jobbat 2v pa Yao Noi. Imorgon drar jag till Patong i Phuket. Ska vara dar till Sondag da jag aker vidare till Hua Hin.
Jag ska ta mina lediga dagar i Phuket tankte jag eftersom en kompis Jenny som jag traffade pa Samui for 3 ar sen ar just nu i Krabi med sina foraldrar och hon kommer imorgon mota upp mig i Patong for en helg.
Vi har inte setts pa snart 2 ar sa det ska bli kul...
Hon sa att hon hade ett pask agg till mig:) att det redan ar pask.....
Sa glad pask pa er alla

Kram

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Glad Påsk! Hoppas du/ni har kul i Pating.

Puss,puss

21:51  
Anonymous Anonym sa...

Patong menade jag ju :)

21:51  
Blogger Maria Nystedt sa...

Hej Sofia!
Hälsningar från ett vintervitt Stockholm, gissa om vi blev chockade då vi landade här igen efter Thailandresan, vad hände med våren?
Hur som helst Glad påsk & kul att du bloggar igen!
Önskar så att vi hade kunnat ses i Hua Hin. Kram Maria, Magnus och Maximilian

01:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida