24 mars 2008

48h per dygn hade inte varit fel just nu

Idag tog jag bussen 7.20 till baten som tar mig till Naka Island, Destination Spa. Det finns inget mer pa on en varan resort sa inte sa mkt att se for tillfallet, de haller pa o bygger for fullt kommer vara klart i Maj eller juni forst.

Vet inte hur lange jag kommer vara har men det kan bli lange....

Kanner pa mig att denna veckan kommer ga i raket fart for jag har just nu hur mkt som helsta att gora, ni vet nar man tom vill dra tillbaka klockan, idag kom de och fragade om inte jag skulle aka hem med baten som gar 18.30 och man kanner att shit klockan far inte vara sa mkt... men hellre sa an nar man kollar gaspande pa klockan och bara vill att tiden ska ga sa man far aka hem....

Kram pa er

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sant - det är bättre att ha något att göra än att vara uttråkad...Men du får ju inte stress ihjäl dig, gumman!

Kram, kram

20:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida