30 mars 2008

Patong

Veckan pa Naka on har inneburit en massa massa jobb.... positiva ar att jag har fatt en massa saker gjord (aven fast jag har en massa saker kvar att gora) och nar man har en massa saker att gora sa gar ju tiden hur fort som helst och det var precis vad den gjorde,,, vips var det helg och det enda vi ville Salli och jag var att fly fran vara sma rum som ligger pa norra delen av Phuket.
Sa vi ringde en kille som kom over med en moppe och pa Fredag kvallen direkt nar vi kom tillbaka till Phuket on fran Naka on sa tog vi moppen direkt till Patong...

Det enda vi gjorde var att ga pa en Etiopisk restaurang som heter Cairo, vi har varit dar forut och ar en av mina absolut basta restauranger har. Sen var det bums hem o sova.

Lordagen borjade med frukost pa stranden pa mitt favorit frukost stalle (de har riktig maskin kaffe, inte det ackliga nescafe pulvret).

Sen gjorde vi inte mer an att bara ligga pa stranden och pa kvallen var vi ute pa en irlandsk pub.

Har hunnit med en hel del jobb ocksa sa det kanns skont infor veckan aven om jag har lite halv panik, fick ju som sagt hoppa in hux flux for tjejen som tranade fick lov att aka hem eftersom sorgligt nog dog hennes pappa.

Sa helt plotsligt star jag har och gor traning for varat storsta spa nagonsin och ska lansera vara nya produkter.... sa snall ni tank pa mig denna vecka.....

Nar man har en weekend ledig i Patong sa onskar jag nastan att jag kan vara har ett litet tag, kanns ju som man har semester pa sitt jobb:)

Hoppas ni alla far en underbar vecka dar hemma

Kram kram

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skönt att ligga och få lite sol på stranden...det är DU väl värd. Etiopisk restaurang på Patong? Lustigt - kul att det är gott och kul att du hittat vettigt kaffe!

Ska tänka på dig i veckan!! Kram, kram

21:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida