08 april 2008

Har tillbringat hela helgen + Mandagen i Patong i Phuket. Har var det lang helg och gissa om jag var glad.
Denna veckan kommer ju att kannas jattekort, jihoooooo...

Har ar det fortfarande full rulle, upp 6.00 pa morgonen och jobba till 01.00 pa natten. Men det som ar skont att det finns ett slut, pa Lordag om det finns en biljett sa aker jag till Hua Hin for 2v och det kanns hur bra som helst.
Har inte varit hemma nu sen slutet pa Januari sa jag kanner verkligen for att stada ur min vaska som jag rest runt med alla mina jobb prylar och mina semester klader. Sen far vi se ifall jag behover aka tillbaka hit i 2v till men vi far se, i allafall sa kanner jag att jag kan vara mer forberedd ifall jag har 2v pa mig att forbereda alla grejer.

Sen blir det ett tufft schema med 1-2 v pa alla spa'n for att trana alla nya behandlingar och produkter... men det ar om ngn manad sa jag behover ju inte fa panik over det nu,,, ska forsoka i alla fall:)

Sa nu maste jag fortsatta att jobba lite till

ha det sa gott allihopa

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hallå Syrran - Skönt att det låter bättre och att du ser fram emot att åka till Hua Hin igen. Hoppas du fick flygbiljett och att veckan går fort (imorgon är det redan Torsdag...)

Kram, kram

06:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida