12 april 2008

Igar kvall efter jobbet tog jag med mig Sally (en tjej fran Australien som jobbar som Naturopath pa destination Spa) till Best western som ligger ca 10 min moppe vag fran varat stalle. Dar at vi och drack gott sen akte vi hem och jag fick lov att borja packa. Kan saga att min resvaska blir svarare att stanga for varje gang jag flyttar runt... fattar inte det eftersom jag ar ju ingen shopping tjej som handlar pa mig en massa grejer hmmmmm...

Sen imorse sa kom en kille o hamtade mig 8.30 och korde mig till flygplatsen i Phuket. Tog flyget till Bangkok och var dar i 2h sen akte jag vidare med ett pyttelitet flyg 12 saten till Hua Hin, sa for 20 min sen kom jag innanfor min dorr till mitt ljuva rum:)
Har inte varit har sen 20 Januari sa det var lite instang kan man saga men sa glad jag ar att vara hemma igen.

Ska nu saga hej da till spa chefen som har sagt upp sig och som ska aka till Kina ikvall for sitt nya jobb som Spa director for Ritc Carlton.

Sen ska jag traffa Gilian min alskade vaninna och vi ska ut och kaka middag och ta ngr drinkar och snacka lite skit..

Sa min lordag ser helt perfekt ut

Sen blir det jobb igen imorgon....men det ar ju imorgon det

Kram pa er alla

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Welcome Home, Fia! Hoppas du kan ta det lite lugnt och känna dig som hemma igen...Hoppas maten var god!

Kram, kram

23:44  
Blogger maria sa...

hej på dig sofia. Vad kul att höra att du mår bra. verkar som du åker o flänger en hel del, men nu är du alltså "hemma" igen, härligt. Hör av dig när du kommer till Svedala nästa gång! Kramar från Maria

03:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida