30 april 2008

Nu har jag varit i Hua Hin i 2v. Det ser man pa bloggen oxa for det ar sa att i Hua hIn dar jag jobbar sa har de stangt av internet, man kan bara anvanda skype och sin outlook for detta har ju med jobbet att gora..... Nar ska de fatta att det jag behover for mitt jobb hittar jag hur latt som helst pa inernet. Om det ar ett spa som fragar mig om olika naturella ingredienser eller om olika kontraindikationer mm mm sa hittar jag ju hur latt som helst all denna information pa natet men nej i Hua Hin sa tror de att man bara anvander natet med personliga saker som facebook eller hot mail mm.

Men nu ar jag tillbaka i Phuket dar inte sant dar skit finns att hitta. har ar man upploggad 24h om dygnet om man vill.

Ja sa hur ska jag sammanfatta 2v i Hua hin. Sova, ata ha roligt me dkompisar ute discon med en massa kamikaze:)

Nu ar jag tillbaka pa en en stressad manad. Ska vara har pa destination spa till Sondag, sen pa Sondag aker jag till yao Noi 2v sen till Rawai I Phuket 1v sen till Hua Hin 1v, Sen i mellan detta sa ska jag aka pa en visa run. Jag sa til min personalavdelning att jag ville till Penang i Malaysia men nu har de bokat en natt i Singapore, vet inte om jag ska ta detta eller aka till Penang i allafall..... sa svart det kan vara:)

Imorgon aker jag i allafall till Patong for jag ar ledig den 1 Maj, kul att de verkat ha en rod dag har i Thailand med den 1 maj

Hoppas ni far en lang och harlig helg

Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida